Musikalsk sommeraften i Outrup
Seniorforeningens koncert i Outrup Anlæg bød på mad, musik og fællesskab.
Der var god tilslutning, hyggelig stemning og masser af fællesskab, da Outrup-Henne Seniorforening torsdag stod bag en koncert i Outrup Anlæg.
Gæsterne kunne samtidig købe aftensmad fra en foodtruck fra Tistrup Slagtehus, så der var lagt op til en aften med både mad, musik og samvær i de grønne omgivelser.
Musikken blev leveret af Highline Band med Bøje og Andreas, som sørgede for underholdningen og bidrog til den gode stemning blandt de fremmødte.










